banner image

Ads

banner image

Boost လုပ္ရာတြင္ အမ်ားဆံုးမွားတတ္ေသာ အမွား (၃)ခု


unicode==>
Boost လုပ်ရာတွင် အများဆုံးမှားတတ်သော အမှား (၃)ခု
 ကျွန်တော်တို့ နေ့တိုင်း boost ကြတယ်။ Campaign တွေ run ကြတယ် ။ ဒါပေမယ့် အကြောင်းကြောင်း ကြောင့် အမှုမဲ့ အမှတ်မဲ့ ဖြစ်သွားတဲ့ ကိစ္စလေးတွေက ကျွန်တော်တို့ result တွေကို ထိခိုက်နိုင်ပါတယ်။
Boosting again and again
အရင်တစ်ကြိမ် ဒီ Post ကို Boost ခဲ့စဉ်က ကိုယ့် Product ရောင်းရလို့၊ ကိုယ့် Brand လူသိလို့ ဒီPost ကိုဘဲ နောက်တစ်ကြိမ် ထပ် Boost ဖို့ စဉ်းစားမိကြမှာပါ။ Boost လဲ Boost ခဲ့ကြမှာပါ။
ပြန် boost တဲ့အခါ ပထမတကြိမ်ထပ် result နည်းတာတွေ့ရပါလိမ့်မယ်။
ဒါကြောင့် Post အသစ်ပြန်တင်ပြီး Ads Design photo ပြောင်းလဲတင်ပြီးမှ Boost စေချင်ပါတယ်။
သတ်မှတ်ချက် မှားယွင်းခြင်း
=> Valentine day ကျော်တာတောင် valentine day ads တွေ  သင့် newfeed မှာ မြင်နေရသေးတာလား
=> သတ်မှတ်ထားတဲ့ Promotion ရက်ကျော်နေတာတောင် ads တွေ newfeed မှာ တွေ့နေရတုန်းလား
=> ကျောင်းက ဖွင့်ပြီး အပ်ရမည့် ရက်ကျော်သွားတာကို ads တွေ newfeed မှာ တွေ့နေရတုန်းလား ။
ဒါဆိုသေချာပါတယ် သူတို့တွေ ဒေါ်လာ လှူနေတာပါ။ တချိုု့ ကတော့  lifetime နဲ့ daily အလွယ်လေး ရွေးခဲ့တာကြောင့် ဖြစ်နိုင်ပါတယ်။
Same Target ပြန်လည်အသုံးပြုခြင်း
ကျွန်တော်တို့ Audience အသစ် သတ်မှတ်ဖို့ အချိန်မရှိတဲ့အခါ အရင်က သတ်မှတ်ထားတဲ့ Target Audience ကို ပြန်သုံးကြပါတယ် ။
တစ်ခါ နှစ်ခါ လောက်ထိ အဆင်ပြေပေမယ့် Frequently use လာတဲအခါ Reach သိသိသာသာ ကျလာတာကို သတိထားမိကြမှာပါ ။
ဒါကြောင့် Audience ကို ၂ကြိမ် အသုံးပြုပြီးတိုင်း ပြန်လဲ စမ်းစစ်ပြီး အသစ်ဖန်တီးပါ ။ Estimate reach နည်းပေမယ့် အသုံးဝင်ပုံ အတူတူဘဲဆိုတာ တွေ့ရပါလိမ့်မယ်။
==============================================================
Bonus
Text Weight
Text Weight များသော ပုံကို အသုံးပြုပြီး Boost လုပ်ခြင်းကOrganic Reach ရော Paid Reach ပါ ကျနိုင်ပါတယ်။
Sexual Content များခြင်း
ဒီ Content က အရမ်းအန္တရာယ်များပါတယ်။ Ads acc ကို disable ဖြစ်နိုင်ပါတယ်။
Aesthetics page ကိုင်တဲ့ marketer တွေ သတိထားသင့်ပါတယ်။
ယခုလို အဆုံးထိ ဖတ်ရှုပေးတဲ့ ကျေးဇူးရှင်များကို ကျေးဇူးတင်ရှိပါတယ်။
Digital Box - Digital Marketing Service
Phone - 09785026269
digitalboxmm@yahoo.com
www.digitalboxmm.com

Zawgyi Code ==>

Boost လုပ္ရာတြင္ အမ်ားဆံုးမွားတတ္ေသာ အမွား (၃)ခု
 ကၽြန္ေတာ္တို့ ေန့တိုင္း boost ၿကတယ္။ Campaign ေတြ run ၾကတယ္ ။ ဒါေပမယ့္ အေၾကာင္းေၾကာင္း ေၾကာင့္ အမႈမဲ့ အမွတ္မဲ့ ျဖစ္သြားတဲ့ ကိစၥေလးေတြက ကၽြန္ေတာ္တို့ result ေတြကို ထိခိုက္ႏိုင္ပါတယ္။
Boosting again and again
အရင္တစ္ၾကိမ္ ဒီ Post ကို Boost ခဲ့စဥ္က ကိုယ့္ Product ေရာင္းရလို ့၊ ကိုယ့္ Brand လူသိလို့ ဒီPost ကိုဘဲ ေနာက္တစ္ၾကိမ္ ထပ္ Boost ဖို့ စဥ္းစားမိၾကမွာပါ။ Boost လဲ Boost ခဲ့ၾကမွာပါ။
ျပန္ boost တဲ့အခါ ပထမတၾကိမ္ထပ္ result နည္းတာေတြ့ရပါလိမ့္မယ္။
ဒါေၾကာင့္ Post အသစ္ျပန္တင္ၿပီး Ads Design photo ေျပာင္းလဲတင္ၿပီးမွ Boost ေစခ်င္ပါတယ္။
သတ္မွတ္ခ်က္ မွားယြင္းျခင္း
=> Valentine day ေက်ာ္တာေတာင္ valentine day ads ေတြ  သင့္ newfeed မွာ ျမင္ေနရေသးတာလား
=> သတ္မွတ္ထားတဲ့ Promotion ရက္ေက်ာ္ေနတာေတာင္ ads ေတြ newfeed မွာ ေတြ့ေနရတုန္းလား
=> ေက်ာင္းက ဖြင့္ၿပီး အပ္ရမည့္ ရက္ေက်ာ္သြားတာကို ads ေတြ newfeed မွာ ေတြ့ေနရတုန္းလား ။
ဒါဆိုေသခ်ာပါတယ္ သူတို့ေတြ ေဒၚလာ လွဴေနတာပါ။ တခ်ိုဳ့ ကေတာ့  lifetime နဲ့ daily အလြယ္ေလး ေရြးခဲ့တာေၾကာင့္ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။
Same Target ျပန္လည္အသံုးျပဳျခင္း
ကြၽန္ေတာ္တို႔ Audience အသစ္ သတ္မွတ္ဖို႔ အခ်ိန္မ႐ွိတဲ့အခါ အရင္က သတ္မွတ္ထားတဲ့ Target Audience ကို ျပန္သံုးၾကပါတယ္ ။
တစ္ခါ ႏွစ္ခါ ေလာက္ထိ အဆင္ေျပ​ေပမယ့္ Frequently use လာတဲအခါ Reach သိသိသာသာ က်လာတာကို သတိထားမိၾကမွာပါ ။
ဒါေၾကာင့္ Audience ကို ၂ႀကိမ္​ အသံုးျပဳၿပီးတိုင္း ျပန္လဲ စမ္းစစ္ၿပီး အသစ္ဖန္တီးပါ ။ Estimate reach နည္းေပမယ့္ အသံုးဝင္ပံု အတူတူဘဲဆိုတာ ေတြ႔ရပါလိမ့္မယ္။
==============================================================
Bonus
Text Weight
Text Weight မ်ားေသာ ပံုကို အသံုးျပဳၿပီး Boost လုပ္ျခင္းကOrganic Reach ေရာ Paid Reach ပါ က်ႏိုင္ပါတယ္။
Sexual Content မ်ားျခင္း
ဒီ Content က အရမ္းအႏၱရာယ္မ်ားပါတယ္။ Ads acc ကို disable ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။
Aesthetics page ကိုင္တဲ့ marketer ေတြ သတိထားသင့္ပါတယ္။
ယခုလို အဆံုးထိ ဖတ္႐ႈေပးတဲ့ ေက်းဇူး႐ွင္မ်ားကို ေက်းဇူးတင္႐ွိပါတယ္။
Digital Box - Digital Marketing Service
Phone - 09785026269
digitalboxmm@yahoo.com
www.digitalboxmm.com
Boost လုပ္ရာတြင္ အမ်ားဆံုးမွားတတ္ေသာ အမွား (၃)ခု Boost လုပ္ရာတြင္ အမ်ားဆံုးမွားတတ္ေသာ အမွား (၃)ခု Reviewed by Digital BOX on 1:21 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.